Välkommen



lördag 1 januari 2011

Några "tjockisbilder"

Älskade Lalaith är inte så slank just nu, men det är ju bara glädjande förstås. Bilden tagen 16 dagar före beräknad nedkomst. Sista två veckorna växer de ju inte så mycket, utan utvecklas på annat sätt, så hur många tror ni att hon har? Jag tycket hon var tjockare sist och då var det fem. Tipset från mig den här gången är tre, men jag kan givetvis ha fel.

På den populära varma fönsterbänken. elementet sitter så tätt under att bäken är alldeles het, men katterna älskar det.


Med morbror Opus i sängen, nyårsaftonens morgon, då solen sken in en liten stund och alla njöt.

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag är faktiskt inne här med jämna mellanrum men det hände inte mycket på länge länge.
Nu ska jag hålla tassar och tummar såklart. God fortsättning.