Välkommen



onsdag 2 december 2009

Julannonser på löpande band

Nu tillverkar jag julannonser på löpande band. Både för min klubb, Siameslinjen, och för min egen uppfödning. Så här blev det:

Min uppfödning kommer att presenteras så här i tidningen Orientexpressen:


Klubben tyckte att det var så kul förra året, men den tokiga bilden på Opus som jagar julgranskulan, så de ville ha liknande bilder i år. De andra två kissarna fick bli modeller i år. Lalaith får vara med i Orientexpressen hon med. Kolla in huggtänderna! :)


Och lilla Sadie kommer att få synas i Sveraks tidning Våra Katter. Den här kanske är mer tindrande än tokig, men förhoppningsvis sticker den i alla fall ut lite från de övriga.


Och undrar ni hur Opus såg ut förra året så får ni bläddra här i bloggen. Om jag kan lista ut hur man gör interna länkar ska jag fixa en länk åt er sedan!

Då ska vi se om jag lyckas länka... Klicka här

4 kommentarer:

Tina sa...

Söta bilder! Och kul att ha en "kändiskatt" antar jag? ;) Hoppas allt går bra med kattbebbarna!

Anonym sa...

Jättefina annonser!
Iann

Inkan o Ligan sa...

Snygga :-)

Felicula sa...

Tack tack! Vi försöker ju ha lite annorlunda annonser från Siameslinjen, något som fångar våra raser så som de är, alltid i farten, alltid mitt i stöket (även juldito). Jag kan bara hoppas att jag lyckats :)