Välkommen



fredag 4 december 2009

Minst två ungar

Monica som har Lalaiths pappa har varit här. Hon kunde känna minst två kattungar och en av dem rörde sig också medan hon hade händerna mot, så vi fortsätter och håller tummarna för att det ska bli en fin kull här. Någon gång mellan den 14:e och den 18:e bör det vara dags, lite beroende på vilken dag de parade sig och hur länge hon går med dem. Lalla själv tyckte bara att det var mysigt att få ligga i ett annat knä en stund och bli ompysslad.

3 kommentarer:

Concinnus sa...

Vad spännande. Håller alla tummar och kommer att hänga vid datorn kring Lucia för att se hur det går. :-)
/Concinnus

Ligans Talesman sa...

Spännande värre. Håller alla tummar och tassar.

Felicula sa...

Fast i dag känner jag mig jätteosäker på om hon är dräktig alls eller inte i alla fall... Jag blir inte klok på henne den här gången. Hon ser då inte annorlunda ut den här veckan mot vad hon gjorde den förra. eventuellt sover hon lite mer den här veckan, men jag vet verkligen inte om hon är dräktig. I nästa vecka bör det ju komma ett svar på den frågan, jag kommer i alla fall att vara hemma och vaka såklart.