Välkommen



söndag 17 januari 2010

Fler bilder på nya kattungen

I dag har jag fått lite nya bilder från uppfödaren. Eleseus med sina syrror och i sin jättefina "strumpa". Jag hoppas han får med sig den, för han är supergullig i den! Men de kanske har kvar den till nästa kull, han lär väl rätt snart växa ur den och jag är så frusen av mig att det är varmt här hemma i alla fall.

Nu är det bara ett dygn kvar tills han kommer. Jag längtar och hoppas att han ska finna sig tillrätta när han kommer. Han är så välkommen!










2 kommentarer:

IET sa...

Men... jag har inte fått upp nåt av dina sista inlägg i min "lista"! Förbaskade blogger... *mutter*
Det var då värst vilka nyheter du har här! Vad fin han ser ut!!
Oj, oj, oj... gissar att du håller dig hemma ett par dagar nu! :-)
/Iann
( ..alla har kattungar utom jag...)

Inkan o Ligan sa...

Han är verkligen jätteunderbar.