Välkommen



lördag 9 januari 2010

Vaktar släkten

Jag vaktar Lallas pappa Lill-Frank och farmor Hannah, medan deras matte Monica är på solsemester. Pappa heter egentligen Me-Na-Yak Bettergetdresed och farmor Blue Iam's Hannah.

Lill-Frank tyckte att blixen var väldigt ljus. Han satt ju i sin "koja" vid elementet och hade det så varmt och skönt när jag kom och störde.


Hannah kollade in vad sonen gjorde i kojan


Häromdagen var de busiga :)

"Jag gnager lite på dig morsan!"


"Skyll dig själv!"


Men oftast är det mys som gäller. Lite längtar de säkert efter både matte och lill-husse, men nu har i alla fall mitt knä blivit godkänt. Busandet var ok redan från dag ett.



Och så en bild hemifrån oss, Lalla själv, tillsammans med morbror Opus och lilltjejen Sadie. Jag tror att alla katter kurar ihop sig nu när det är så kallt ute, de känner golvdraget och att det är kallt vid fönstren. Men det är såklart bra att ha lite kompisar att bilda hög med!

Inga kommentarer: